Tuesday, December 9, 2014

Wanita dan Teman Setianya..


Bila wanita cuti-cuti Malaysia
Beginilah ragamnye...

Assalamualaikum pembuka bicara...Diharap anda di luar sana sihat sejahtera..wanita dan tuala wanita memang tidak boleh dipisahkan..Setiap bulan inilah peneman setia kita..Beginilah keadaan kebanyakan wanita saban bulan.. betul tak...lagi-lagi kalau setiap kali datang bulan senggugut pun 'mai sama' mana tak hangin satu badan...sebelum period lagi dah moody..so encik2 somi di luar sana tolonglah faham isteri2 anda ye..sabor la bebanyak ye kalau time hangin tu datang..jangan gurau xtentu pasal..kang silap hari bulan periuk belanga melayang..kih..kih...

Lexee ada penyelesaian bagi meringankan sedikit bebanan yang ditanggung oleh kaum hawa saban bulan, saban tahun ini. Lexee mempunyai 8 lapisan yang diperbuat 100% daripada kapas berupaya melindungi wanita daripada kebocoran. Jadi tak perlu risau untuk bergerak aktif..Daya penyerapan sebanyak 27 kali ganda akan membuatkan kita rasa selesa bahkan merasa ringan..Kalau pad biasa tu kita pakai lama sikit dalam sejam 2 jam waktu aliran banyak dah rasa berat dan tak selesa, betul tak..tapi lexee boleh bertahan sehingga 8 jam,,lagipun ia mengandungi bahan antiseptik..nampak nipis tapi selesa..ada air cond lagi tuu..sejuk je rasa bila pakai..


Apa yang penting ion negatif pada lexee berupaya mengurangkan sakit senggugut serta sakit pinggang kita. Oksigen aktif pula berfungsi membunuh bakteria2 di sekitar faraj. Sebab tu Lexee bersifat antiseptik dan boleh menghilang gatal2 di kemaluan.. 

Gambar di atas dikirim oleh seorang nurse yang berjaya menghentikan darah pesakit yang terlalu banyak dengan menekup pad lexee..Boleh dibuat bandage lagi tu..tu yang ajaib tu..

Apalagi kawan2 jom kt tukar tuala wanita biasa kt ke tuala wanita Lexee..pasti berbaloi-baloi..

hubungi admin untuk sebarang persoalan..

Pn Nurani
010 5302853

No comments:

Post a Comment