Wednesday, August 19, 2015

Pantyliner Lexee legakan selsema..keluarkan lendir kahak..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pengunjung sekalian..apa khabar..lama dah xjenguk blog..dah bersawang pula rasanya..kali ini saya nak kongsikan pengalaman saya sendiri menggunakan pantyliner Lexee merawat selsema..

Sekarang musim orang sakit tekak, selsema agaknya sebab kat tempat kerja Saya pun ramai mengadu sakit tekak, selsema..mungkin juga kurang air masak..

Memamg xselesa kan kalo hidung berair je akibat selsema..nak tidur pun xdapat sebab asyik mengalir je air dari hidung,nak tinggikan bantal anak nak ngempeng pulak kat sebelah...hihi..teringat kat pantyliner Lexee,terus saya bangun buh satu kat bahagian belakang badan,satu kat dada dan satu kat hidung..alhamdulillah lega lepas tu dan boleh tidur dengan lena..

Bangun pagi pula dua tiga kali juga saya ke toilet...tapi selepas tu ok,selsema pun kering..mungkin lendir2 kahak keluar sekali kot..alhamdulillah dapat gi kerja dengan sihat..

Bagus kan Lexee..bagi yang berminat nak order dengan Siti boleh wassap di nombor 010 5302853..

Sharing is caring..
Redlife go!!!

No comments:

Post a Comment